امروز: سه‌شنبه 2 تیر 1405

تقدیر از مدیران پتروشیمی امیرکبیر برای نقش‌آفرینی مؤثر در جنگ رمضان

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین (ع) و فرماندار شهرستان بندرماهشهر با اهدای لوح تقدیر، از تلاش‌ها و عملکرد مدیریت و مجموعه پتروشیمی امیرکبیر در جریان «جنگ رمضان» قدردانی کردند.
تقدیر از مدیران پتروشیمی امیرکبیر برای نقش‌آفرینی مؤثر در جنگ رمضان

به گزارش  مسیر انرژی ،در مراسمی با حضور سردار محمدشریف شیرعلی فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین (ع)، و هرمز بهاروند فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بندرماهشهر، از اقدامات و خدمات شرکت پتروشیمی امیرکبیر در دوران جنگ رمضان تقدیر به عمل آمد.

در این آیین، علی حیاتی مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر و برخی مدیران این شرکت به پاس تلاش‌های مؤثر، همکاری‌های مستمر و نقش‌آفرینی مسئولانه در پشتیبانی و همراهی با مجموعه‌های اجرایی، امنیتی و خدماتی منطقه مورد تجلیل قرار گرفتند.

فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی امام حسین (ع) در این مراسم با تأکید بر اهمیت هم‌افزایی میان صنایع راهبردی و نهادهای حاکمیتی، از مشارکت و همکاری شرکت پتروشیمی امیرکبیر در شرایط ویژه جنگ رمضان قدردانی کرد و این همراهی را نمونه‌ای ارزشمند از مسئولیت‌پذیری سازمانی و اهتمام به منافع ملی دانست.

همچنین فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بندرماهشهر با اشاره به نقش صنایع بزرگ در پشتیبانی از ظرفیت‌های اجرایی و خدماتی منطقه، از عملکرد مجموعه پتروشیمی امیرکبیر در این مقطع تقدیر کرد و بر استمرار همکاری‌های سازنده میان صنعت و مدیریت شهرستان تأکید داشت.

یادآور می‌شود پتروشیمی امیرکبیر به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور، همواره در کنار مأموریت‌های تولیدی و اقتصادی خود، ایفای نقش مؤثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، پشتیبانی از برنامه‌های ملی و همکاری با دستگاه‌های اجرایی و امنیتی را در دستور کار قرار داده است.

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=27703

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?