امروز: جمعه ۵ دی ۱۴۰۴

مهندسی رسانه‌ای با امضای روابط عمومی؛ هلدینگ خلیج فارس از نقد می‌گریزد؟

بازدید رسانه‌ای اخیر از پتروشیمی نوری بیش از آن‌که یک برنامه شفاف اطلاع‌رسانی باشد، به نمونه‌ای آشکار از مهندسی و پالایش رسانه‌ای از سوی روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس تبدیل شد.
به گزارش مسیرانرژی به نقل از صدای پتروشیمی، تعدادی از رسانه‌های کشور روز گذشته و به دعوت هلدنیگ خلیج فارس، از پتروشیمی نوری که از زیرمجموعه‌های این هلدینگ است، بازدید کردند.

به گزارش مسیرانرژی به نقل از صدای پتروشیمی، تعدادی از رسانه‌های کشور روز گذشته و به دعوت هلدنیگ خلیج فارس، از پتروشیمی نوری که از زیرمجموعه‌های این هلدینگ است، بازدید کردند.

اما این بازدید رسانه‌ای اخیر بیش از آن‌که یک برنامه شفاف اطلاع‌رسانی باشد، به نمونه‌ای آشکار از مهندسی و پالایش رسانه‌ای از سوی روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس تبدیل شد.

بر اساس اطلاعات موثق، پتروشیمی نوری هیچ‌گونه اختیار یا حقی برای دعوت رسانه‌ها نداشته و دعوت از رسانه‌ها منحصراً در اختیار حامد شمس مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بوده است.

اما پرسش اصلی دقیقاً از همین‌جا آغاز می‌شود: مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بر چه اساسی تصمیم گرفته است رسانه‌های منتقد و تخصصی حوزه انرژی و پتروشیمی را از این بازدید حذف کند؟

چرا رسانه‌هایی که سال‌ها به‌طور حرفه‌ای عملکرد صنعت انرژی را رصد کرده‌اند، صرفاً به دلیل نگاه انتقادی، از حضور در چنین برنامه‌ای کنار گذاشته شده‌اند؟

رفتار گزینشی روابط عمومی هلدینگ با حذف رسانه‌های تخصصی آن هم در صنعتی که با منابع ملی و منافع عمومی گره خورده، اقدامی قابل دفاع نیست و نشان‌دهنده ناتوانی در تحمل نقد حرفه‌ای است.

 

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=27312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?