به گزارش مسیر انرژی به نقل از روابط عمومی پتروشیمی بندرامام نوشت: با توجه به چالشهای موجود و در راستای مدیریت و کاهش مصرف انرژی در ساعات اوج بار، ساعت کاری کلیه کارکنان ستادی و همچنین کارکنان واحدهای فرآیندی خارج از سرویس که در اولویت راهاندازی قرار ندارند، از روز شنبه ۶ تیرماه تا پایان شهریورماه سال جاری، از ساعت ۶:۰۰ تا ۱۲:۰۰ تعیین میگردد.
شایان ذکر است حضور کارکنان همچنان بر اساس لوحه کاری ابلاغی از سوی سرپرستان ذیربط خواهد بود. همچنین ساعت کاری فعالیتهای مرتبط با بازسازی و بازیابی تولید، مطابق روال گذشته و بدون تغییر ادامه خواهد یافت.





