پتروشیمی تبریز تندیس رضایتمندی مشتری گرفت

پتروشیمی تبریز در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برند مسئولیت پذیر و مشتری مدار موفق به کسب تندیس این اجلاس شد.
پتروشیمی تبریز تندیس رضایتمندی مشتری گرفت

به گزارش مسیر انرژی، پتروشیمی تبریز تندیس دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری را از آن خود کرد.
پتروشیمی تبریز در دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار در ۲۷ مهر ماه حضور یافت و موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر این اجلاس شد.
این اجلاس رضایتمندی مشتریان، افزایش کسب و کار و رونق اقتصادی را بهمراه خواهد داشت و پتروشیمی تبریز با تولید محصولات متنوع و با کیفیت به نیازهای بازار پلیمری پاسخ می گوید و بازار صادرات را افزایش می دهد.
متن لوح سپاس اهدایی به دکتر میراشرفی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره در دهمین اجلاس رضایتمندی مشتریان
جناب آقای دکتر سید نور اله میر اشرفی
مدیر عامل شرکت پتروشیمی تبریز
سربلندی و پیشرفت ایران عزیزمان مرهون تلاش‌های شبانه روزی و مجدانه نیروهای خالص و متعهدی هست که با تکیه بر دانش،  مهارت، پشتکار و روحیه جهادی خود در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
در سال ۱۴۰۲ با بررسی و ارزیابی های عمومی صورت گرفته توسط کمیته داوران و با عنایت به راهبردهای توسعه ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و کارآفرینی و بالا بردن نرخ اشتغال به عنوان یکی از ۱۰۰ واحد مشتری مدار معرفی می گردید.
امیدواریم با توکل به خداوند منان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) بتوانیم در راستای آبادانی ایران اسلامی گام های موثری برداریم.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=12561

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

پتروشیمی