امروز: سه‌شنبه 2 تیر 1405

سه حکم جدید سقاب اصفهانی در سازمان مدیریت راهبردی انرژی

اسماعیل سقاب اصفهانی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی، طی احکام جداگانه‌ای، تیم اجرایی و راهبردی این سازمان را منصوب کرد.
سه حکم جدید سقاب اصفهانی در سازمان مدیریت راهبردی انرژی

به گزارش مسیر انرژی ، بر اساس این احکام، «یکتا اشرفی» به عنوان معاون توسعه مدیریت، منابع و امور مجلس، «یاسر میرزایی» به عنوان معاون سیاست‌گذاری مصرف و هدفمندی یارانه‌های انرژی و «مجتبی ملایی» به عنوان مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل در سازمان منصوب شدند.

گفتنی است سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی، چندی پیش با هدف هماهنگی و مدیریت متمرکز سیاست‌های بهینه‌سازی مصرف و عرضه انرژی و در اجرای قانون برنامه هفتم پیشرفت، با ادغام سه نهاد «شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت»، «ساتبا» و «ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت» تأسیس شده و زیر نظر مستقیم رئیس‌جمهور فعالیت می‌کند.

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=27708

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?