امروز: پنجشنبه 4 تیر 1405

توسعه همکاری‌های دوجانبه تهران و پرتوریا در حوزه انرژی

وزیر نفت در دیدار با وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی درباره توسعه همکاری‌های دوجانبه در حوزه انرژی گفت‌وگو کرد.
توسعه همکاری‌های دوجانبه تهران و پرتوریا در حوزه انرژی

به گزارش مسیر انرژی، محسن پاک‌نژاد در حاشیه  یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی گروه بریکس، امروز (پنجشنبه، چهارم تیر) در دومین روز سفرش به هند، با کوگوسیِنتشو راموکگوپا، وزیر برق و انرژی آفریقای جنوبی دیدار و بر توسعه همکاری‌های دوجانبه تاکید کرد.

وزیر نفت روز چهارشنبه (سوم تیر) در دیدار با شری مانوهر لال، وزیر نیرو، مسکن و امور شهری هند بر توسعه روابط تهران و دهلی‌نو در حوزه‌های اقتصادی و انرژی تاکید کرده بود.

یازدهمین نشست وزیران نفت و انرژی کشورهای عضو گروه بریکس ۲۵ و ۲۶ ژوئن (چهارم و پنجم تیر) در شهر گوروگرام هند برگزار می‌شود.

گروه بریکس، ۱۱ بازار نوظهور و کشورهای در حال توسعه بزرگ جهان شامل برزیل، چین، مصر، اتیوپی، هند، اندونزی، ایران، روسیه، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی را گردهم آورده است.

لینک کوتاه خبر:

https://energypath.ir/?p=27733

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار

Add New Playlist

Are you sure want to unlock this post?
Unlock left : 0
Are you sure want to cancel subscription?